Historias da desescalada
Kings of the Beach: “Apetécenos dar o salto a festivais máis grandes, tipo Paredes de Coura, Primavera ou BBK”
A banda viguesa Kings of the beach, coñecidos polo seu ton irreverente, son garaxeiro e directos cheos de ‘suor e moitas hostias’ acaban de lanzar o primeiro adianto do seu[...]
Sandra Martínez (Mina Ilustraciones): ‘Gústame pensar que a xente de fóra queda con boa imaxe de Vigo ao ver as miñas ilustracións’
Sandra Martínez é licenciada en belas artes e compaxina o seu traballo como deseñadora gráfica e web coa súa paixón: a ilustración en lapis e acuarela. Desde a súa marca[...]
Senén Vaamonde (Sala Doppler): ‘Os concertos por internet foron un parche para pasar o tempo, con pouca calidade de son e artistas sen cobrar’
A Sala Doppler é unha desas rarezas da noite que pode presumir de acoller unha oferta musical verdadeiramente variada. Na súa pista de dous pisos pódese ver unha exibición de[...]
Pablo Otero (Nikis Galicia en Vigo): ‘Os tapabocas están causando furor’
Hai cinco anos que Pablo Otero se puxo en contacto cos creadores de Nikis Galicia para proporlles a posibilidade de traer a súa marca a Vigo, onde tiña certeza que[...]
Patricia (La Mona Chita): ‘hai nenos con medo a saír á rúa porque non foron tidos en conta en todo este proceso’
Patricia Gestoso é a persoa a fronte de La Mona Chita, un centro infantil para nenos de dous e tres anos que promove un modelo de ocio e educación baseado[...]
Roberto Giráldez (Mercado de Teis): ‘Gastamos 200 € á semana só en xel’
Biscoitos, guisos, paellas, tortitas…esta cuarentena puxémonos ás pilas coa cociña, saudable ou non, e basta botar un ollo ao Instagram para coñecer os menús dos nosos amigos e veciños, pero[...]
Óscar Rivas (Morrasound): ‘É inviable facer un festival con tan pouco tempo e tanta incerteza’
Hai catro anos que o Morrasound Rock Fest colleu o testigo do Festichan para convertir o Miradoiro da Fontenla no idílico escenario dunha fin de semana dedicada á música rock[...]
Alejandro Outerelo (El mono Vintage): ‘Este bar dá para unha serie de Netflix’
Pouco a pouco Vigo recupera o seu pulso. Os nosos bares favoritos prenden os fogóns e sacan á rúa as primeiras mesas para que poidamos desfrutar das ansiadas terrazas e[...]
Julio Gómez (Festival SinSal): ‘En Galicia fáltanos curiosidade por coñecer outras músicas’
O pasado 16 de maio anunciábades que, despois de 17 edicións, non celebraríades o SinSal en 2020. Como foi a decisión? Está claro que o festival este ano non se[...]
Pablo Sánchez (DBarrio): ‘DBarrio coida de todos os eslabóns da cadea’
Hai cinco anos que Pablo Sánchez deixou o seu posto como enxeñeiro na automoción para crear unha plataforma que apoiase a dixitalización do pequeno comercio vigués e se interpoñese así[...]
Fernanda (Ártika): ‘Un teatro privado non pode subsistir cun tercio do aforo’
Fernando Barrio e o seu socio Marcos Alonso fundaron Ártika no 2004, despois de tres décadas de experiencia sobre as táboas coa súa compañía Teatro Avento Producións, célebre polas súas[...]
Cristina Brea (Fvck): ‘Non podemos deixar que as luces e o entretemento fagociten a cultura’
Os fotógrafos galegos Blas González e Cristina Brea participan en Novis Corpus, un fotolibro promovido por Teresa Uzeda y Gabriela Cendoya, que ten como eixo argumental o confinamento e cuxos[...]
Gonzalo Suárez (Festival Cine Inclusivo): ‘Non somos conscientes da barreira que supoñen un par de escalóns’
Como nace a idea do Festival de Cine Inclusivo de Vigo? O festival naceu hai cinco anos na Escola de imaxe e son como un proxecto entre profesorado e alumnado[...]
Raúl Méndez (Cervexas Nós): ‘Estar de brazos cruzados é o peor que lle pode pasar a un autónomo’
Hai sete anos Raúl Méndez e o seu socio decidiron facer do seu pasatempo unha profesión abrindo unha das primeiras fábricas de cervexa artesá da zona e convertíndose en pioneiros[...]
Cristina (Sr. Nilsson): ‘O pequeno comercio aporta identidade a unha cidade’
O estado de alarma obrigou a moitos comercios a baixar a persiana. Unha delas foi Cristina Rodríguez, a dona da tenda de moda Sr. Nilsson, que abriu no Casco Vello[...]
Queol: ‘A música non hai quen a pare, é imposible confinala’
Ana Argüelles e Ashling Ocampo levan facendo música desde ben pequenas. Ambas son instrumentistas e cantantes e sempre soñaron con levar as súas composicións aos escenarios. O que non imaxinaban é[...]
Juan Pablo Pérez (Wild Fest): ‘Hai que saber reinventarse e ser flexibles’
Juan Pablo Pérez é un dos organizadores de Wild Fest, un festival nado o verán pasado que aúna música, deporte, gastronomía, cinema e mercadiño ecolóxico no enclave natural do Parque[...]
Esther F. Carrodeguas (ButacaZero): ‘O Coronavirus é unha lupa que agranda a situación de precaridade dos artistas’
Coa programación de primavera trasladada a outono e os festivais cancelados, o sector teatral enfréntase a un novo reto: xa non hai que encher teatros, senón subsistir ata que estes[...]
Miguel Fernández-Cid (director do MARCO): ‘O online é complementario e non pode substituír ao contacto directo coa obra’
O MARCO é o principal lugar de encontro na cidade para os amantes e curiosos da arte contemporánea. A institución leva aberta 18 anos, nun lugar e edificio privilexiados na[...]
Pedro Méndez (Trepia Gastronomía): ‘Agora temos dous restaurantes nun’
En Vigo temos un bar para cada 210 habitantes, un dos ratios máis altos da península e só hai que pasear polo centro nun día de sol para constatar o[...]
Saleta González (Equilátero): ‘Precisamos cambios lexistlativos para xerar cambios sociais’
Durante esta pandemia puidemos ver nas nosas pantallas titulares que afirmaban os beneficios do noso confinamento para paliar o quecemento global. Cos humanos fóra de xogo, corzos, xabaríns, aves ou[...]
Eladio Santos: ‘Os músicos debemos procurar deixar cancións, non recortes de xornal’
A Eladio Santos, un dos músicos insignia da música viguesa arredor de España, o confinamento pillouno en plena campaña de promoción do último disco, Academia, e antes de poder ensinar[...]
Andrea Martínez (Rataloka tattoo studio): ‘Non debemos ter medo á volta, senón moita precaución’
Como moitos de nós, Andrea pasaba as tardes da súa infancia debuxando. A diferencia de moitos de nós, ela non abandonou o costume de retratar o seu entorno co paso[...]
Sara PeluqArt: ‘Hai que aceptar e permitir que o novo consumo cultural será a través da pantalla’
A Sara García, a cabeza de PeluqArt (que debe ser lido ‘peluquearte’) a arte das tesoiras venlle de familia, pero a súa non é unha perruquería ao uso. Malia que[...]
Cao de Mos (Sala Rebullón): “Son pesimista coa nova normalidade”
A Sala Rebullón é unha desas bonitas rarezas que nacen con pouca frecuencia nas cidades. Unha sala de concertos, máis tamén un centro social e un lugar xestionado pola veciñanza[...]