REVISTA ABRIL

Dbarrio, unha plataforma de compra no comercio local en tempos de confinamento

O pequeno comercio vai ser un dos grandes prexudicados coa crise xenerada a partir do Coronavirus. Máis grazas a plataformas como Dbarrio podemos apoiar o comercio local sen necesidade de saír da nosa casa. Na actualidade podemos atopar arredor de 50 locais entre os que se atopan froiterías, peixeiterías, restaurantes e ata tendas de suministros eléctricos nos que podemos facer a nosa compra online e recibila a domicilio.

Dbarrio. com é o proxecto do vigués Pablo Sánchez un enxeñeiro que decidiu cambiar a súa traxectoria profesional para potenciar o comercio local. “Os meus pais teñen varios baixos comerciais e cada pouco tempo teñen que poñelos en aluguer polo peche do negocio. Do mesmo xeito que eles, moitos outros baixos de ao redor. Deime conta de que, casualmente, ningún deles promocionábase online nin ofrecía servizo a domicilio; así foi como se me ocorreu crear DBarrio”, explica este novo enxeñeiro.

REVISTA ABRIL

Na actualidade hai operativos cincuenta comercios entre os que se atopan fruterías, peixarías, restaurantes, ópticas e ata tendas de subministracións eléctricas. O único requisito para poder formar parte da plataforma é ser un pequeno comercio que non pertenza a ningunha gran multinacional. DBarrio é a primeira plataforma de venda online a domicilio dedicada a eles en exclusiva para que melloren a súa imaxe, a súa visibilidade e as súas vendas.

Ante a actual situación xerada polo COVID19 a venda online converteuse nunha ferramenta fundamental para que podamos comprar o que necesitemos sen saír de casa, a través desta plataforma poderemos seguir comprando aos nosos tendeiros habituais. Os consumidores son os encargados de escoller ao repartidor en función do prazo e prezo que estean dispostos a pagar. E, ademais, un 5% da facturación vai destinado á obra social que o comercio asociado escolla.

Desde DBarrio instan a outros pequenos negocios a sumarse á plataforma para tentar minimizar o impacto da crise xerada polo coronavirus. “Hai que ser responsables e seguir as indicacións das autoridades sanitarias que instan a que nos quedemos na casa. Pero tamén é certo que isto pode ter unhas consecuencias fatais para os pequenos negocios, a venda online pode ser a súa salvagarda”, explica Sánchez.